دانلود کتاب Control Valve Handbook

هندبوک شیرهای کنترلی : این کتاب به عنوان مرجع اولیه جهت انتخاب درست ، نگهداری و بهره برداری شیرهای کنترلی در جهت افزایش بهره وری می باشد .  این کتاب با ۱۲ فصل کلی به مطالبی در مورد معرفی و انواع شیرهای کنترلی ، استاندارهای بین المللی در خصوص شیرهای کنترلی ، عملکرد  شیرهای کنترلی ، انتخاب ، نصب  و نگهداری شیرها و…. می پردازد . ویرایش چهارم این کتاب را میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید

 

لینک دانلود

رمز:  abfa1.ir

مهدی جرسه

مهدی جرسه-کارشناس طراحی و بررسی های فنی خطو ط انتقال و شبکه توزیع پروژه های آبرسانی .

2 thoughts on “دانلود کتاب Control Valve Handbook

  • آگوست 16, 2014 در t 3:17 ب.ظ
    Permalink

    سلام مهندس .

    سایتت زیبا شده , خوشحالم که با قدرت بیشتری برگشتین و در گوگل هم دارین پیشرفت میکنید. از هر دو جهت تبریک میگم و همینجور ادامه بدید .
    عرفانی واقعا بچه خوبیه. البته به پای شما نمیرسه ولی خدا خیرش بده تا یه جاهایی یه کارایی کرد برام و حداقل قیافه سایت به راهه . انشا الله بتونم مجدد به عرصه برگردم ، حقیقتا یکم شاکی و” عصبانی یا نارحت رو نمیدونم” و بی حال و بی هدف شدم .

    یه حسی میگه به سر میاد همش اما فعلا نمیتونم سعید سابق که زمین و آسمون رو به هم میدوخت و دوستاشو کلافه میکرد باشم . از بابت مادر بزرگ ,خیلی زود بود عروس بزرگترین نوه پسریشو ندید .

    ممنونم از شما و عرفانی که واقعا رفاقت رو به سرحد نهایت رسوندین ” قلبا میگم که برداری کردین از هر جهت ” تشکر . جفتتون عزیزین و هیچ فرقی بینتون نمیگذارم . کاش به اندازه شما بتونم دوست خوبی باشم براتون …

    خدا از جفتتون راضی باشه و سهمتون در زندگی فقط شادی های اون باشه .

    رضایی

    — پیام خصوصی —

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دو =